вторник, 30 октября 2018 г.

Урок 4. Я і мая школа. Школьныя памяшканні                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Вяселы перапынак


У калідоры смех і рогат,
Хлопцы збіліся гурбой,
Выхваляюцца, як могуць,
Між сабой наперабой.
-Я злавіў язя такога,
Што пагрыз усю вуду
І хвастом мяне самога
Ледзь не скінуў у ваду…
-Бухаў вецер ураганам,
Грукатаў дзевяты вал.
Знесла хваляй капітана,
Ну, а я трымаў штурвал…
-Гэта што! – сказаў Якуб
                   Змураваў я цэлы клуб,
                   Ды вялізны такі,
                    Што яму стаяць вякі.
                    Да хлопцаў падбегла Света:
                   -Што зрабіла я за лета?
                   Памяркуйце, хіба мала?
                   З’ела поўны кошык я
                  Тых суніц, што назбірала
                  Цеця добрая мая.
                  Выдумляе кожны складна,
                 Ручайком цячэ расказ.
                 Ды звініць званок і ўладна
                 Кліча ўсіх дзяцей у клас.

                                           П.Макаль 

Комментариев нет:

Отправить комментарий