воскресенье, 17 февраля 2019 г.

Урок 15. Я і мае справы. На вуліцы (у двары).


Хто жыве ў двары
Першы прачынаецца  наш пявун, чырвоны грабянец, чырвоная бародка. Крыламі махае, усіх падымае:
   Кукарэку! Кукарэку! Хопіць  ляжаць на баку, недарэкі! Уставайце, сонца сустракайце!
Хто тэта такі? 
А яму ў адказ вартаўнік кудлаты пад ганкам, вушы тарчма, хвост абаранкам:
     Гаў, гаў! Я не спаў! Хату вартаваў!
Хто тэта такі? 
Вусач прачнуўся, салодка пацягнуўся:
     Мяў, мяў! Рана падняў мяне, рана! Якраз прыснілася смятана!
Хто тэта такі? 
А рагуля галаву падняла, супакойваць пачала:
   Му-у! Я гору твайму памагу! Пачастую малаком, пачакай, калі прыйдзе гаспадыня з вядром!
Хто тэта такая? 
Выскачыў з хлява беленькі круглячок, замест носа — пятачок:
   Pox-pox! I я люблю малаком частавацца! А яшчэ люблю ў лужыне паваляцца!
Хто тэта такі? 
Не паспеў ён у лужыну кінуцца, як чырванадзюбы шчыпач ляціць:
   Га-га-га! Тэта лужына мая! Прашу не чапаць, а то буду шчыпаць!
Хто тэта такі? 
Можа б, і да сваркі справа дайшла, ды тут выкаціўся на двор трохколавы веласіпед. А на ім хлопчык вясёлы. Усім рады, нікога не крыўдзіць.

Комментариев нет:

Отправить комментарий